Over mij



Over mij
Mijn naam is Chantal Nijhof, ik ben grafisch vormgever en webdeveloper van beroep. De combinatie websites ontwerpen en realiseren is echt mijn ding, dat merkte ik al snel. Na de middelbare school ben ik in 2007 informatica gaan studeren aan de Hogeschool Windesheim in Zwolle. In datzelfde jaar ben ik mijn eigen (web)design bureau begonnen: Nijhof Design. Naast het realiseren van websites, lever ik ook drukbestanden en ontwerpen op voor logo’s en huisstijlen en bied ik ondersteuning in het onderhouden en vernieuwen van websites en grafische producten.

Opleiding & Cursussen
Van 2007 tot en met 2011 heb ik een HBO-Informatica opleiding op Windesheim te Zwolle succesvol afgerond. Tijdens deze opleiding heb ik een traject gevolgd voor het behalen van certificaten in mijn vakgebied. Een speciale selectie is destijds op dit traject ingezet en ik heb verschillende certificaten behaald, namelijk: BISL, ASL, ISDDF, PRINCE2, Microsoft ASP.NET Framework, Microsoft .NET Framework en TMap. Ik heb er na mijn studietijd bewust voor gekozen om mijn eigen design bureau voort te zetten en de connecties van mijn bedrijf te laten groeien.
Volg mij op social media:
Winkelmandje
  • Er staan geen producten in je winkelmandje
Naar boven
 

Facebook omslagfoto, wat zijn de nieuwe regels?

Nijhof Design / Nieuws  / Facebook omslagfoto, wat zijn de nieuwe regels?
Schermafbeelding 2013-04-19 om 11.00.32

Facebook omslagfoto, wat zijn de nieuwe regels?

De regels van de Facebook omslag foto’s zijn vernieuwd en zijn nu een stuk soepeler geworden.
Voorheen mocht een facebook omslagfoto geen call to action en verwijzingen naar facebook functies bevatten. Een call to action is zoiets als “Like deze pagina”  of “Share deze pagina”.  Destijds mocht je ook geen contact informatie plaatsen in de omslagfoto omdat je deze informatie al kon vermelden in het info tekstveld.

Facebook omslagfoto de nieuwe voorwaarden

De nieuwe regelgeving:
[blockquote]“Alle omslagen zijn openbaar. Dit betekent dat iedereen die je pagina bezoekt, je omslag kan zien. Omslagen mogen niet bedrieglijk of misleidend zijn en geen inbreuk maken op het auteursrecht van iemand anders. Het is niet toegestaan anderen te stimuleren jouw omslag als omslag voor hun persoonlijke tijdlijn te gebruiken. Omslagen mogen geen afbeeldingen bevatten die voor meer dan 20% uit tekst bestaan.”[/blockquote]
De voorwaarden van Facebook zouden gewijzigd zijn dit jaar, echter geeft de Nederlandse Voorwaarden van Facebook-pagina’s aan dat de laatste wijziging plaats heeft gevonden op 17 december 2012. Lees de richtlijnen voor de omslagfoto op Facebook guidelines.

 

De voordelen

Je hebt nu meer mogelijkheden voor interactie met de bezoeker door je omslagfoto. Zo zou je nu wel een “call-to-action” kunnen vermelden in de omslagfoto en verwijzen naar het inschrijven van je nieuwsbrief of een andere interactie.  Het is wel belangrijk dat je erop let dat je dan de klanten niet laat afschrikken doordat je dan te opdringerig bent.
Maar eventueel zou je ook je website, telefoonnummer of contactgegevens toe kunnen voegen.

Omslagfoto laten ontwerpen

Wil je graag een pakkende, unieke en nieuwe facebook omslagfoto alleen zou je zelf niet weten hoe je deze moet ontwerpen? Wie weet kan ik wat voor je betekenen, je mag altijd vrijblijvend contact opnemen!

 

Op de hoogte blijven? Je ontvangt het gratis E-Book, met 10 Top Tips voor Webshops, als jij je nu inschrijft.

10 Top Tips voor webshops

 

Geen reacties

Laat een reactie achter